Sött klänning från 50-talet

Asos klänning beigeAsos klänning beige
Sött beige/vit
klänning med lite 50-tal över sig. (Är det 50-tal? Det är det väl) Den finns dessutom på REAn hos Asos, för 297.97kr. Finns kvar i alla storlekar. Den var väldigt kvinnlig. Jag är inte så jätte förtjust i klänningar som har skärp i midjan, min "midja" sitter längre ner. Jag avskyr höga byxor och kjolar. Jag vill att allt ska vara lågt i midjan. Jag går runt och drar ner allt som glider upp för mycket. Undrar om jag hade trivt i denna. Men snygg är den!



Kommentarer
Postat av: Mikky

Åhh vilken fin kläning =)
fin blogg!

Postat av: Pannkaksbruden

Mikky: Tack! Ja visst var klänningen söt. Att den är på rea skadar ju inte heller.

2006-06-07 @ 19:08:15
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback