Seg

Fy vad trött jag är idag! Ville inte gå upp imorse. Tanken att lyfta telefonen och ringa jobbet och sjukskriva mig slog mig stenhårt varje gång snozen gick igång. Men nu sitter jag här och ska strax gå på lunch. Bara halva arbetsdagen kvar...

Köpte nytt busskort idag också. Det nya från Västtrafik där man bara "visar" upp kortet framför en maskin. Slipper stoppa ner det i maskinen. Gå fort och midigt... jag testade imorse på bussen. Var lite nojig för att det var första gången. Men det var ju inga problem med det! Man behövde inte ens ta ut kortet ur plånboken har jag sett, det är bara att lägga plånboken mot ytan så piper det som det ska. Vi får väl se hur det går... har inte hört någon som har haft problem med det än. Så bra jobbat Västtrafik! En sak som funkar hos er.

Kommentarer
Postat av: Olafamna

Great site! Lots of useful information!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback