Läsning



Iförrgår var jag trött och grinig efter jobbet hade ingen lust att göra något eller träffa någon. Så jag sprang in på Akademibokhandeln och letade efter någon pocket att försvinna iväg i. Stänga ute verkligheten lite. Jag hittade Djävulen Bär Prada av Lauren Weisberger. Har hört talas lite om den så den fick följa med mig hem. På Akademibokhandeln har dem nu Köp 4 betala för 3 erbjudande. Funderade på om man skulle plocka på sig några till medans jag ända höll på. Men jag hittade inte några mer... Någon som har några tips på roliga pocket?



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh boken är bara såååå bra. jag streckläste den...och aj....visst vill man ha hennes jobb:-)

Postat av: Pannkaksbruden

Nej jag skulle verkligen inte vilja ha hennes jobb inte för den chefen iaf. Jag vill bara be henne dra åt helvete. Måste säga att jag är lite besviken faktiskt på boken. Har kommit halvvägs efter helgen och njaaa... trodde den skulle vara bättre faktiskt. Blir kanske bättre...

2006-06-06 @ 19:28:17
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback