Filmtajm

Igår blev det matshopping för hela veckan på ICA Maxi. (Jag passade på att köpa Doves Summer Glow Body Lotion - Fair to normal skin. Återkommer med kommentarer om den när jag testat den. Dove hade även någon Silk Glow Body Lotion med små glitterkorn i som jag testade på handen och den lämnar ett lätt skimmer efter sig, jag måste nog testa den också men den får åka med i nästa veckas inköp.) Sen åkte vi och hyrde film var i två butiker innan vi hittade något som var det minsta intressant. Det blev Casanova, hittade inga bra filmer som vi ville se, finns ju inte några nya ute nu. Dem sparar väl på alla bra filmsläpp till hösten. Casanova var väl sådär... inget jag rekomenderar. Men den var ju lite smårolig till och från.

Kommentarer
Postat av: Karin

Den Summer Glow har jag också köpt men jag tycker inte den syns alls. Besviken!

2006-06-27 @ 12:41:49
Postat av: Pannkaksbruden

Karin: Jag ska testa den så får vi se om jag håller med. :) Det finns ju en mörkare också... testa den om du vill se mer resultat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback