Boktips?

Nu tänkte jag be om lite hjälp. Jag har precis läst ut Djävulen bär Prada och vill nu ha en ny bok att läsa. Jag har så tråkigt på bussen till och från jobbet... sitter 35 min på bussen på morgonen och 45 min på eftermiddagen så det kan vara kul att ha något att längta till. Jag gillar bl.a Denise Rudbergs böcker, Marian Keyes (var länge sedan sist men gillade dem då). Nu har ni kanske ett hum om vad jag gillar. Roliga tjejböcker ska det vara. Skönt att ha något lättläst när man är lite trött efter jobbet och ska ta bussen hem. Någon som har tips på någon bok? Så vore jag tacksam!

Kommentarer
Postat av: Gilraen

mias hemlighet är bra. :)

Postat av: cattis

Bergdolfs blondiner, snäppet "värre" än SATC

2006-06-13 @ 09:31:49
Postat av: anna

sophie kinsella skriver bra böcker!

2006-06-13 @ 10:25:04
URL: http://annawii.webblogg.se/
Postat av: Cicci

Håller med Anna, Sophie Kinsellas böcker är riktigt roliga - men det är endast en som finns på svenska. Men det är lätt engelska så det klarar du säkert! Kajsa Ingermarssons böcker är också bra och Kronprinsessan av en dansk författare, typ Hanne nånting!

2006-06-13 @ 23:38:16
URL: http://ciccicicci.webblogg.se
Postat av: Pannkaksbruden

Gilraen: Jag tycker dem verkar så hemska Liza Marklunds böcker.

Cattis: Bergdolfs blondiner... hmm.. ska kolla upp den boken. Kan kanske vara något.

Anna: Kanske ska ta och kolla upp henne!

Cicci: Kajsa Ingermarssons böcker har jag läst. Fast jag tror faktiskt att jag har en kvar som jag inte har läst. Kanske ska kolla upp vilken det är och springa och köpa den.

Tack för alla tipsen! Någon som har mer tips?

2006-06-14 @ 08:39:22
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback