SEMESTER

Idag är sista dagen på jobbet! Sen har jag semester i 4 veckor. Ska bara stå ut denna dagen sen är jag ledig och kan sola bada och slappa. Om exakt en vecka åker jag till Spanien också. Åhh vad skönt! Kommer nog att bli lite mindre boggande under semestern men det kanske ni kan ha överseende med... ska försöka med lite inlägg lite då och då. Beror kanske lite på vad det blir för väder dessa veckorna också. Men jag hoppas på sol som alla andra. I helgen åker jag iväg så jag ska försöka blogga lite extra innan jag åker så ni har något att läsa.

KramKram!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha det så bra på semestern. Njut!

2006-07-19 @ 12:43:29
Postat av: Pannkaksbruden

Sofia: Det ska jag. Tack! :)

Postat av: Runarsine

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2010-04-22 @ 13:57:48
URL: http://runarsine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback