MY dress!

Ellos klänningEllos klänning

Nu äntligen(!) har jag fixat fram bilder på klänningen. Den ena bilden blev lite suddig men det får gå ändå man ser ju klänningen iaf. (det är det svarta på bilden) På den andra så ser man mönstret lite mer och någon plajett som blinkar till. Jag är 1,73 lång och på mig så slutar klänningen 2 cm från golvet. Så är du kortare än så blir det nog svårt att gå i den. Om du inte har klackar på dig iofs. Jag kommer nog köra med platta sandaler med lite glitter på eller ett par i guld till.

Funderar på att ha den på bröllopet jag ska på... men då får jag nog ta och liva upp det lite granna med
Accessoarer, ett halsband i guld från Madebyme kanske. Man får ju inte ha svart på bröllop sägs det ju men jag tycker många går med svart på sig på bröllop och jag tror inte att bruden i detta läget skulle klaga på om jag hade det. Lite trist om alla tänkte så dock och de flesta kom i svart. Mörkt bröllop. Accessoarerna får vara mina färgklickar i så fall. Har inte bestämt mig om jag ska ha den, men nu vet jag att jag har ett alternativ iaf. Det är alltid bra att ha ett tag innan om jag nu skulle stå där dagen innan och inte hittat något annat.

Kommentarer
Postat av: Desperado

Hej Pannkaksbruden.
Bilderna på din klänning. Oj vilken elegant klänning, mycket vacker. Du kommer att konkurrera med bruden om uppmärksamheten om du har den på bröllopet.

"Den ena bilden blev lite suddig men det får gå ändå man ser ju klänningen iaf.(det är det svarta på bilden), ha,ha, det svarta på bilden gillar din humor..

Postat av: Pannkaksbruden

Desperado: Tack, tack! Men konkurrera med bruden blir svårt... för hon kommer att vara väldans vacker! Det vet jag. :)

2006-07-18 @ 08:20:24
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Dreamteamparty

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2010-01-22 @ 11:24:49
URL: http://www.dreamteamparty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback