My Clutches

River Island, clutchClutch, mammasClutch, cream

Mina tre clutches (har en gammal LV Multicolore kopia men den används inte längre)

Den svarta spetsclutchen med blingbling på köpte jag förra året när jag var i London, på River Island. Så billig! Tror den kostade runt 150kr. Ska se om jag kan få till en nämre bild på den.. jättefin med den svarta spetsen som den är täckt med.

Den silvriga (från 80-talet) räddade jag (när jag var typ 14) när mamma skulle rensa hemma i garderoben. Min syster skrattade åt mig och undrade vad jag skulle med den till. Men jag sa att den funkar visst att använda. Och den har blivit använd minnsan. Min syster ringde och ville lånade den förresten. Hon skulle på bröllop för några månader sedan och den skulle vara perfekt till hennes kläder. Då var hon glad att jag hade sparat den. Lillsyrran har lite koll... haha.

Den champagnefärgade är köpt på Åhlens, Fancy Fanny.


Jag behöver en i någon färg ser jag nu... eller en som är lite mer vardags. Det saknar jag faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hejsan, jag har en fråga bara =) Vad är det för linne du har på dig på bilden? Jag vill ha ett vitt linne som inte alls är för genomskinligt o ditt är jättesnyggt på bilden! Tack för svar i min blogg.

Postat av: Pannkaksbruden

Julia: Linnet är från Topshop. Finns i alla möjliga färger. Inte dyr heller. Kommer inte ihåg vad det kostar men runt 70:- tror jag.

2006-07-11 @ 08:45:50
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback