Klä dig varmt

                     
 
Jag köpte en basker liknande dessa fast helvit på Åhlens förra året. I loved it! (M tyckte jag såg töntig ut i den... men vad gör det så länge jag tycker det var snyggt... hihi) Nu såg jag att H&M har fått in baskrar och matchande halsdukar till. En av dem kommer att åka med i min första höstbeställning. Men frågan är: Vilken färg? Den rosa/bruna är väldigt snygg i färgerna. Men jag vet inte hur de skulle se ut på mig. Lite för sött hade det nog blivit. Den grå/svarta skulle vara väldigt stilsäker till en svart trenchcoat i höst/vinter. Sist men inte minst. Den vit/beiga skulle vara så snygg i början av hösten(till min tjocka stickade naturvita tröja) när det  fortfarande inte är så kallt utan precis när löven börjar falla och solen fortfarande värmer. Det blir svårt att välja... vad tycker ni? Vilken passar er bäst?

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du ska satsa på den rosa/bruna!

2006-07-20 @ 10:32:22
Postat av: Pannkaksbruden

Anonym: Jag är ju lite rädd att det blir för sött på mig bara... men man kanske ska testa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback