Bort med håret ifrån ansiktet

Väck med håret
Jag var på
H&M i helgen och hittade ett bra snyggt svart brett diadem. Men jag köpte det inte. Jag la tillbaka det(?!) Nu ångrar jag mig... det hade varit perfekt att ha med mig när jag åker till Spanien. Så skönt att slippa håret i ansiktet när man ligger och solar och det blåser. En scarf knyter man ju i nacken och då skymmer den solen. Men ett diadem går inte bak i nacken så det hade varit perfekt. Jag ska se om jag kan få tag på ett diadem ändå. Jag får ta en runda idag. Diademen på bilden hade varit perfekta att ha med sig. Men det är lite sent att tänka på det nu. Hinner nog inte få dem innan jag åker.

Bilder från Asos.com

Kommentarer
Postat av: T

Håller med. "Hair in the face is for ugly girls".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback