Kanske lite nya toppar

76915-483

Jag har hört talas om Christina Ribels toppar och de verkar få väldigt gott betyg av de flesta som har köpt dem. Så nu har jag börjat fundera på om man ska ta och beställa en eller två... Det är FRI FRAKT hela december. Snygga modeller är det gott om. Jag tror att alla kan kan hitta sin favorit. Jag skulle vilja ha ALLA som är på bilderna. Jobbigt! Men man kanske får börja med en... eller två.
76915-484
Någon som skulle vilja ge mig en present? Du behöver knappt packa in den... Förpackningen de kommer i är perfekt om man ska ge bort den till någon. Kanske något för er killar/tjejer som inte är så förtjusta i att slå in paket. Förpackningen är snyggt i sig så du behöver inte slå in den i massa jobbigt papper. Kanske bara nått snöre eller band runt den.

Tröjorna verkar täcka magen också så man slipper att gå omkring och dra ner tröjan heeela tiden. Plus för det! Hatar tröjor som är för korta, jag är inte 15 längre och tycker att det är snyggt när magen sticker ut. (inget illa menat mot 15 åringar men det är oftast då de flesta tycker att det är snyggt. Jag säger inte alla...)


Bilder från Christina Ribel

Kommentarer
Postat av: Jelena

Jag är också nyfiken på de där topparna!

Postat av: Pannkaksbruden

Jelena: frågan är vilken modell man ska testa först...?

2006-12-22 @ 11:31:19
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback