Gratis med lite ansträngning

Måste ju testa alla dessa gratis grejer. Jag blev medlem igår i GratisGenerationen, vilket innebär att jag får ett presentkort på 500 kr hos Vero Moda när jag värvat 7 andra, och fullföljt ett erbjudanden värt 1 poäng. Så det försöker jag göra nu.

Det kostar inget att bli medlem men sedan väljer du erbjudanden från olika "leverantörer". För mig blev det hyra film gratis i två veckor från lovefilm.se. Har hört talas om det innan från flera kompisar som hyr film på det sättet. Det verkar bekvämt och bra... testa kan man ju alltid!

Bli medlem och välj vad du vill ha för present!


(man kan även välja presentkort 500kr på MQ eller Desperate Housewives 1&2, Beckfilmerna 1-8, m.m.)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Alla pratar om det men det är ju otur för mig eftersom att man måste vara myndig :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback