Tips! Underklänning.

Alla har vi nog någon klänning som är lite för genomskinlig och man skulle vilja ha en underklänning som gör att man slipper visa alla kanter, konturer eller skuggor efter underkläder. Jag vet att jag har haft problem med det iaf. Jag har letat och letat efter snygga och diskreta underklänningar i stan men bara hittat med spets och annat krims krams på som syns igenom. (tant stil) Jag vill ha släta underklänningar som inte syns under. Jag har iaf löst det så att jag har köpt klänningar från American Apparel, dom är perfekta som underklänningar. Alla deras kläder är "bas modeller". Så de är enkla och finns i MÅNGA färger och är väldigt sköna i materialet. (inga skavsår här inte) De har modeller som är axelbandslösa, med tunna axelband, breda axelband, korta, långa... någon av modellerna kanske passar just din klänning som du har.

Jag har många toppar och kjolar bl.a. från American Apparel och de är några av favvoriterna i garderoben. Jag har faktiskt köpt en av deras kjolar i tre färger. Samma modell tre färger. Men de är så sköna! Funkar att dra på sig när du ska till stan på sommaren, till stranden, med tights under, som mjukis hemma, partytopp när du ska ut... Mjuka, hållbara och är bra kvalité. Måste påpeka att färgerna håller väldigt bra i tvätten också. Har haft mina kjolar i två eller tre år och använt dem mycket! och färgerna håller än.


Bild från American Apparel


Kommentarer
Postat av: Linda

hej, jag beställde två klänningar från ellos idag. Den svarta & den gröna. Tänkte beställa en klänning från American Apparel för första gången... är det smidigt. Är det verkligen inga extra avgifter? priserna är angivna i euro va?

2006-08-17 @ 19:51:42
Postat av: Pannkaksbruden

Linda: Ahh var roligt! Hoppas att de passar. Jag har aldrig haft några problem när jag beställt från American Apparel. Har det varit något jag beställt som varit slut för tillfället så har jag fått mail fort om att det blir försenat. Priserna är i euro och den enda avgiften är frakten på 15 euro.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback