Okej, bröllopskläder...

Om jag nu inte kan ha helsvart klänning. Kan jag ha svart kjol och röd/rosa överdel? Har faktiskt hittat en underbart söt topp när jag var ute en vända igår på stan. Han faktiskt med en stor vända på Zara innan skyldigheterna tog överhanden. Hittade en kjol på rean, hittade den i svart när jag var i spanien, såg den även i blått men jag trodde svart skulle vara mer användbart... men jag ångrade mig stort när jag väl landat i sverige. Gissa om jag blev glad när jag kom till rea hörnan på Zara och hittade kjolen där! Provade den och den satt lika bra som den svarta. Kostade 399kr från början men på rean 199kr stog det på lappen. Men när jag hade betalat och tittade på kvittot så kostade kjolen bara 59kr!! Lycka. Här har jag gått och ångrat mig för att jag inte köpte den i blått och så hittar jag den på Zara för ynka 59kr... Wohoo!

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Du kan absolut ha en svart kjol med annan färg på överdelen. Petigheten med vad man "kan ha" är väl inte lika stor längre. Det förekom rätt många varianter med svart på det bröllop jag var på i somras.

Postat av: Catja

Känner mig manad att säga att du verkligen kan ha svart kjol och rosa/röd topp! Speciellt då jag var en av dem som sa att helsvart ändå går bort på bröllop... =) Hoppas du får jättekul på festen!

2006-08-21 @ 13:04:23
URL: http://www.catjas.blogg.se
Postat av: Pannkaksbruden

Catja: Tack! Har inte testa kombinationen ihop än... ska se om jag kan göra det ikväll. Men det känns lovande. :)

2006-08-21 @ 15:05:17
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback