H&M katalogen

Okej då var det dags nu då. Att ta tag i H&M katalogen. Jag är säkert jätte sent ute. Alla har väl redan beställt det dem ska ha. Men nu är det min tur. Har ju varit bortrest och lovade M att jag inte skulle köpa något mer innan vi åkte till Spanien. För vi båda visste att jag defenitivt skulle hitta/slösa en hel del där nere. Men nu är jag hemma igen(!) Så då ska det beställas allt sådant som jag ville ha men inte hittade där nere. Så tjocka gosiga tröjor står högt i kurs. Vad har ni hittat för några godbitar i katalogen?

Kommentarer
Postat av: Linda

Fastnade i ditt inlägg här. Det låter precis som jag. Jag har LOVAT mig själv att absolut INTE handla något före min spanienresa (om tre veckor), men vad väntar inte på posten - jo en la redoute beställning. Men jag blev så nyfiken på var i spanien ni var? Jag och min pojkvän åker till Calella (Costa Brava) och Barcelona. Finns det mycket shopping? Kram!

2006-08-06 @ 18:04:08
Postat av: Pannkaksbruden

Linda: Vi var nere vid Malaga. Så en ganska bra bit ifrån Barcelona. Men shopping finns det mycket av. Reorna håller på fortfarande och höstkläderna har börjat komma in. Så du kan shoppa både billiga kjolar, toppar, byxor, shorts, linnen... och massa nya höstkläder! :) Hoppas ni får en trevlig resa!

Postat av: Lindis

Gillar den sneknäppta kappan!

2006-08-06 @ 23:14:31
URL: http://lindisplace.blogg.se
Postat av: Pannkaksbruden

Lindis: Å jag som letar efter kappor... får bläddra fram och titta på den!

2006-08-06 @ 23:36:21
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fy vad skönt! Jag vill också åka iväg. :(

2006-08-07 @ 11:51:02
Postat av: Pannkaksbruden

Sandra: Ja skönt var det allt. Skönt att få uppleva något annat än bara sverige.

2006-08-07 @ 15:36:29
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback