H&M Katalogen, del 2: Bäddset

H&M Bäddset
Jag hittade faktiskt inte så mycket i H&M katalogen som jag ville ha/behöver. Jag hittade inget nytt i katalogen, inget som jag inte har liknande redan. Men några tröjor hittade jag liknande sådana som jag köpt tidigare i år från H&M. Dem som är långa fram och du kan kasta upp på axeln så den värmer så där gott. Dem jag har köpt innan har varit rätt tunna. Men nu hade de några stickade... så en eller två sådana åker med i beställningen. Färger har jag inte bestämt mig för än. Jag ska visa er vad jag menar sen. Men det jag mest av allt ville ha i år är Bäddsetet av annie B. Det var skitsnyggt! Gillar mönstret och ljusa grå/vita färgen.


Bild från H&M


Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag fick mitt paket igår och bäddsetet. Det är jättefint! Fast det är liksom inte grått som på bilden, men snyggt ändå.

Postat av: Pannkaksbruden

Josephine: Jasså... Är det helvit? Kan tänka mig att det är matt och glansigt då? Kanske det som gör att det ser grått ut...

2006-08-15 @ 14:01:31
URL: http://pannkaksbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback